Zoo i Pupil·les són els escollits per a cantar el 8 d’octubre a Alzira.

Alzira no falla a la cita anual per a celebrar la festivitat del 9 d’octubre.

Com cada any, el poble d’Alzira acollirà a centenars de persones que gaudiran d’un concert que és tot un clàssic del panorama musical dels últims temps. I no serà un esdeveniment qualsevol. Zoo, el grup més popular de la música valenciana, serà el principal atractiu de l’esdeveniment, que també comptarà amb l’actuació del grup emergent Pupil·les. Tots dos, que pertanyen al gènere del rap principalment, actuaran en Alzira el pròxim 8 d’octubre al recinte firal, en un concert que ja és tradició a la capital de La Ribera Alta per a celebrar el dia del País Valencià.

Aquest any, tot i que la normativa ja permet que s’amplie l’aforament a 3.000 persones, des de la Regidoria de Cultura han comunicat que la capacitat estarà limitada a 2.000 persones i sempre respectant les mesures sociosanitàries marcades per la Conselleria, com són el manteniment de la distància de seguretat entre els assistents i l’ús obligatori de la mascareta.

Les entrades ja estan a la venda i tenen un preu de 10 euros -si es compren de forma anticipada per internet- o de 12 euros si es compren físicament a la taquilla del Gran Teatre d’Alzira, que estarà obert dimarts i dijous de 19:30 a 21:00 per a tot aquell que les vullga.

Ací us deixem l’enllaç per a comprar les entrades anticipades:

https://www.notikumi.com/2021/10/8/concierto-de-zoo-pupilles-en-alzira-celebrem-el-9-doctubre

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s